Mijn Itunes Store staat ingesteld op Amerikaans, hoe kan ik hem terugzetten op Nederlands?

Ik heb perongeluk mijn Itunes Store op Amerikaans gezet omdat ik een app wilde kopen die alleen op de Amerikaanse store is te vinden. Maar nu weet ik niet hoe ik hem terug moet zetten op Nederlands..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Dit kan vrij makkelijk. Als je op de homepage van de iTunes Store in iTunes bent moet je helemaal naar beneden scrolen. Helemaal rechts onder in de pagina vind je een boletje met een vlag er in. Hier moet je op clicken. Dan komt er een pagina waarop het land van de store kan kiezen.

Toegevoegd na 7 minuten:
In iOS (iPhone, iPad) moet je in iTunes of de app store ook onderaan in de begin pagina gaan. Dan click je op je Apple ID en kies je bekijk account. Na het inloggen zie je Land/regio staan bij bewerken. Deze moet je dan wijzigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt!