Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand mij helpen voor goede anime series?

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar goede anime/ manga series (niet de boeken). Ik ben een grote fan van Naruto, DBZ en vooral samurai X (rurouni kenshin). Ik kijk vooral graag naar series in oudere tijden met samurai, Japanse gebruiken, het oude Japan, enz. In de stijl van Samurai X dus. Er moet niet onmiddelijk veel actie of geweld in zitten, ben ik stilletjes aan beu gezien, maar het mag wel.
Bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hey, ik kijk ook graag Anime enz. Ik weet niet of je sites zoekt, maar ik kijk meestal op deze sites: www.animecrazy.net en www.anime44.com.
De enigste Japanse Samurai serie die ik ken en vroeger wel is op tv keek is: Shaman King, persoonlijk vind ik niet echt dat er heel veel actie in zit natuurlijk wel wat anders wordt het wat saai er zit ook een storyline aan (duhh). Op het moment kijk ik Inazuma Eleven :P

Hopelijk helpt dit je wat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik denk dat je inuyasha wel leuk zult vinden eerste stuk is gedeelte is engels gesproken maar ergens na 160 (ja een boel afleveringen) word het alleen engels ondertiteling

gaat over meisje dat naar andere tijd en ontmoet daar een jongen met honden oren het is echt heel leuk kan het alleen niet super uitleggen

misschien zou je kung-fu girl ook leuk kunnen vinden

hoop dat ik hielp
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind zelf Lucky Star wel leuk, gewoon even googlen, maar volgensmij alleen met Engelse ondertiteling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing