Weet iemand hoe ik Alissa Vradenburg van Untitled Entertainment kan bereiken?

Ik heb meerdere malen geprobeerd om Alissa Vradenburg van Untitled Entertainment een brief te sturen maar op de een of andere manier komen ze niet aan. Heeft iemand misschien een telefoonnummer of e-mail adres van haar zodat ik haar toch nog kan bereiken?

Alvast heel erg bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik vraag me af, hoe je zo zeker kunt weten dat die brieven niet aankomen. De kans is groot dat ze wèl aankomen, maar dat ze nog steeds ongeopend op het bureau van Alissa Vradenburg liggen, of in de prullenbak zijn beland. Mevrouw Vradenburg zal misschien wel 20 brieven per dag krijgen, en zal gewoon geen tijd of zin hebben om die allemaal te lezen.

Je kunt dit beter anders aanpakken. Schrijf of mail naar het algemene adres van Untitled Entertainment of zoek iemand op, waarvan je het vermoeden hebt dat hij/zij wel bereikbaar is. B.v. manager Megg Malinowski
http://www.manta.com/c/mmzn93n/untitled-entertainment

Leg in je brief duidelijk uit, waarom je Alissa Vradenburg iets wil mededelen, of wat de bedoeling van je brief is. In dat geval komt je brief bij iemand aan, die wèl tijd heeft om te beoordelen of je iets zinnigs te melden hebt, en de kans is ook veel groter dat je antwoord krijgt. Heb je echt iets te melden of te vragen dat belangrijk is voor deze mevrouw, dan zorgen ze heus wel dat ze voor jou bereikbaar wordt, of dat de boodschap wordt doorgegeven.

Vraag in die brief ook, of zij nog werkt bij Untitled Entertainment. Haar laatste (bekende) activiteiten als producer waren in 2005, en misschien werkt ze nu wel heel ergens anders.
Succes!