Hoe pas ik de helderheid en schaduwen in een filmpje aan?

Hallo,
Ik bewerk een filmpje, het moet een griezelige toets hebben, daarom wil ik (net zoals je met foto's kan doen) de helderheid en de schaduw aan passen, net zoals je met Windows Live Gallery kan doen bij foto's, hoe kan ik dat doen bij een filmpje?

Ik gebruik sony vegas pro, maar ik kan natuurlijk ook windows live movie maker gebruiken

Iemand die me kan helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Sony Vegas pro is een van de beste bewerk programma's voor hobbyisten. Wat je kan doen, is op het tabblad : "video FX" Klikken, dan moet je aan de linkerkant, snel de hele lijst af, tot je bij de juiste voorkeur bent gekomen. sleep de juiste optie, op de video en er opent zich een scherm met meer opties, pas het evt. aan en klik op het kruisje van het venster.

Wat ook mogenlijk is, maar minder mooi,
Ga naar de balk vaar de video staat, ga met je muist op de bovenkant van de video, Dus op de bovenste rand, dan veranderd de muis in een handtje/vingertje. Sleep het balkje naar beneden, dan wordt de video donkerder. Let wel op dat je dan niks onder de video zet, anders komt het vermengd met het filmpje.

(sorry als het vaag, is maar ik zit me te vervelen op het het werk, en heb vegas, dus niet bij de hand. Laat een reactie achter, dan kijk ik thuis nog verder voor u. Succes!!)