Benodigdheden kleinschalige fuif?

Ik wil binnenkort voor m'n verjaardag een fuif geven voor een 60 tal mensen. Waar moet ik allemaal mee rekening houden om een succesvolle fuif te geven? Hoelang moet ik op voorhand beginnen plannen? Ik verjaar namelijk volgende week en ik dacht eraan om ze binnen een paar weken te geven. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vergeet je buren niet in te lichten, regel goede muziek, laat de slijter frisdrank en alcohol houdende dranken bezorgen en spreek af, dat je alle ongeopende flessen terug brengt. Zorg voor goede verlichting, zorg voor hapjes, voldoende stoelen en tafeltjes, vul bloempotten met zand, hierin kunnen de sigaretten uit worden gemaakt.
Vergeet de uitnodigingen niet.
Dit is allemaal wel binnen korte tijd te organiseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan een een geluidsetje met wat licht of een dj huren. Volare sounds uit eindhoven regelt dit voor leuke prijzen...