Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet deze voorstelling die ik op mijn school gezien heb?

Laatst hadden we een voorstelling op school (middelbare school) en ik zou graag de naam ervan weten, het zou dus leuk zijn als iemand de naam wist.

Een man en een vrouw speelden dat ze tieners waren. Met problemen waarin ik mezelf (als tiener) best wel herkende. Het was ook humoristisch. Zo nam de jongen bijvoorbeeld heel veel grote ballen mee naar school (hij had een presentatie over planeten en die ballen stelde planeten voor). Daarmee zat hij in de trein en irriteerde degene die tegenover hem zat ontzettend mee door de ballen de hele tijd tegen hem aan te stoten.

Hij werd ook gepest, door die vrouw werd bijvoorbeeld zo'n bal tegen de man zijn hoofd aan gegooid en ze liet de bal leeglopen.

Ze stonden (in een ander stuk van de voorstelling) ook ontzettend uitgebreid voor de spiegel, allemaal gekke bekken trekken enzo.

Nou, ik denk dat als iemand de voorstelling kent na mijn omschrijving wel weet dat ik het over die voorstelling heb, je zou me er erg blij mee maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
621

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Escape to Victory???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding