Hebben ze bij de top1toys wii spellletjes?

Mijn vraag is als ze bij de Top1Toys wii games hebben, want ik heb onlangs een cadeaubon gekregen van daar...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hoe groter het Top1Toys filiaal hoe meer WII spelletjes er worden verkocht. Vanochtend nog op Markenburg in Hoofddorp geweest en daar stonden talloze WII spellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna bij iedere goeie speelgoedwinkel kun je spelletjes kopen voor alle spelcomputers. Het is wel zo dat hoe groter de winkel is hoe meer spelletjes en anders kun je ook altijd even op de site kijken van de speelgoedwinkel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons in Apeldoorn hebben ze het niet ik vind deze winkel echt een vreselijke winkel uit ervaring want ze geven je bonnen van 50% korting en dan denk je ook leuk maar dan staat er in het heel klein onder dit geld niet voor de aanbiedingen kom je daar hebben ze alles in de aanbieding gedaan