Via welke site kan ik mijn pakketje van dealextreme volgen?

Ik heb zo'n tracking nummer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Volgens mijn man kan dat alleen via de site van dealextreme zelf. Via een mail met t trackingnr wordt je daar naar door gelinkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was eerst wel zo, maar ze hebben het vernieuwd. Nu wordt je niet meer doorgelinkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site zelf kun je rechts bovenin met accountlogin ook je order volgen. Misschien dat t je daar lukt. Ons is t iig net nog wel gelukt.
volgens mij via de site van PostNL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij postnl volgens mij niet, die hebben daar nix mee te maken.