waarom kunnen mijn contactpersonen in msn niet zien welke muziek ik luister?

De vraag is eigenlijks wel duidelijk. Maar ik heb dus, Last.FM gedownload. Dat werkte altijd wel goed. maar de laatste 2weken niet meer. ik heb alles geprobeerd, en ik heb ook geen idee waarom die het niet meer doet. graag reageren. Bedankt, Gr. Jessica.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt even kijken of je het vinkje "De nummers waar ik in Windows Media Player naar luister als persoonlijk bericht laten zien" hebt aangevinkt.
Die kun je vinden door bij je msn op je msn naam te klikken, dan verschijnt een kleine menu en daar kies je opties. Daar zie je vrijwel direct het vakje staan.