Kun je goedkope haarextensions lichter verver?

En waarmee? Blonderingsverf of blonde verf van de DA? Het zijn goedekope extensions van 6 euro. Nephaar waarschijnlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, alleen extensions van echt haar kun je, met dezelfde produkten als je in je eigen haar gebruikt, verven

Toegevoegd na 1 minuut:
je kunt de extensions dus niet verven, het is waarschijnlijk nylon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ligt eraan hoe je het wilt doen.
Ik heb ook extensions gehad,zowel goedkope als duurdere en heb ze ook wel eens geprobeerd te verven.
Ik heb mijn duurdere extentions wel eens een nacht in een (haar)verf badje gezet en dat zag je wel maar was toch een andere kleur(lichter) dan mijn eigen haar wat ik net in die kleur geverfd had.
Bij de goedkopere was het niet gelukt,al zagen ze er wel iets mooier uit toen ze droog waren.
Ik denk dat goedkope(syntetische) waarschijlijk alleen te bleken zijn met waterstofperoxide waar je ook highlights mee maakt,dat zal met haarverf echt niet lukken.