Bestaat er een klein goedkoop apparaat waarmee ik maar met 1 iemand contact kan hebben ? waarmee ik 24/7 bereikbaar ben voor hem ? dat in me zak kan ?

Ik heb een Iphone 3G en het is al heel oud , ik krijg pas volgend jaar een iphone 4 , maar met mijn iphone 3G gebruik ik alleen om met iemand contact te hebben , niks anders.. en de iphone houd het nie lang meer vol , dus kennen jullie een aparaat die klein, goedkoop , waarmee ik 24/7 overal bereikbaar ben, en waarmee ik gwn met 1 persoon kan praten ? Dank je wel alvast

Toegevoegd na 36 seconden:
en dat gwn in me zak kan ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Neem gewoon de allergoedkoopste gsm en zet er 1 nummer in. Want alleen een walkie talkie zou voldoen maar die heeft geen bereik. tip geef de ander eenzelfde gsm met een sim van dezelfde provider bij sommige sims provider kan je onderling gratis bellen. een paar jaar geleden had je bijv lebara family of zoiets dan kost het je eigenlijk zo weinig mogelijk

Dat kan met elke mobiel, gebruik T-mobile familie, dat kost je 1 gewoon goedkoop abonnement + de Familie dienst a 10 euro verder een sim only abonnement (Zonder bel tegoed) Nu kan je 1000 minuten belle en 1000 sms/mnd uitwisselen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100