Waar kan ik het boek de erfenis 2, oudste van c. Paolini kopen?

Ik zoek de hardcover versie van oudste van C. Paolini. Op internet en bruna is hij niet meer te krijgen. Heeft iemand enig idee hoe ik aan het boek kan komen?
Ik heb al verschijnde keren op marktplaats geadverteerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben ook op onderzoek voor je gegaan en dacht direct aan boekhandel de Slegte hier in Leiden.
Helaas hebben ook zij alleen paperback. echter het filiaal in Rotterdam heeft hem wel gekartonneerd 2e hands http://www.deslegte.com/boek/paolini-christopher-/oudste-9789022542583/ Weet niet of dat voor jou voldoet als hardcover.

Voor de rest staat die overal als 'op het moment niet verkrijgbaar' Populair boek dus ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt, het zoeksysteem van de slegte is niet helemaal perfect, waardoor ik het boek niet kon vinden op de site. Ik ga het boek vanavond bestellen. Dankjewel!

Andere antwoorden (3)

net bekeken. bij bol.com is hij verkrijgbaar :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uh, volgens mij vergis ik me zwaaar -_-'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna, jammer dat ik de nederlandse versie zoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat bedoelde ik ook, dat ik mezelf vergiste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip trouwens, is het niet te krijgen via Large of zo'n fantasyshop? Dat ze hem voor je bestellen bij de groothandel ofzo..
Wellicht op boekwinkeltjes, nl of be
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht niet verkrijgbaar op internet!