Is dit een Ipod 4?

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/apple-ipod-touch-8-gb-zwart/9000000010608274/index.html#product_overview

Toegevoegd na 12 minuten:
ik bedoel de 4g

Toegevoegd na 12 minuten:
ik bedoel de 4g

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dit is een iPod Touch

Toegevoegd na 8 minuten:
Ah, de vierde generatie.
Als ik goed kijk naar de afbeeldingen, dan zou het de 4g moeten zijn.

"In september 2010 kwam er een 4e generatie van de iPod touch uit. De 4e generatie iPod touch heeft twee ingebouwde camera's (voor- en achterzijde). Verder is het mogelijk om via wifi gesprekken te voeren met andere iPhone 4-, iPad 2-, of iPod touch (4e generatie)-bezitters met behulp van FaceTime, een programma dat gebruik maakt van de twee ingebouwde camera's. Tijdens FaceTime-gesprekken kan men tussen deze twee camera's wisselen. Ook het design werd een beetje aangepast, met als grootste verandering de plaats van de aan- en uitknop. Deze bevindt zich nu aan de rechterbovenkant, in plaats van aan de linkerbovenkant."

http://nl.wikipedia.org/wiki/IPod#iPod_touch

Als je de derde foto bekijkt, dan ziet het er naar uit dat de aan-uitknop daar rechts op zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

die bestaan niet alleen Ipone 4. dit is gewoon een apple ipod touch 8gb zwart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ipod touch 4 is bestaat wel, ik heb er ook een
Ja, dat is de iPod Touch 4g. Die bestaat wel. Hij is er ook met bv 32GB.