Is er al bekend of er volgend jaar weer een I LOVE LOS editie komt op Norfolk?

Ondanks de negatieve gebeurtenissen van dit jaar..
Er werd toen gespeculeerd dat er nooit meer een feest zou komen op het Norfolk terrein (scheveningen). Is er iemand die weet of er al meer bekend is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nare gebeurtenissen? Heb ik niks van gemerkt toen ik er was..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foutje, ik heb het verward met een ander feest waar ik wel was op het Norfolk terrein pas geleden. Excuus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ohw..is er nog een feestje geweest dan? welke?

Antwoorden (1)

ze hebben gezegt het definitief niet meer te doen.