Wat is er allemaal te doen voor 20-30 jarigen in Amsterdam met oud en nieuw?

Ik wil met een hele bende vanuit mijn dorp eigenlijk naar Amsterdam met oud en nieuw, en daar blijven slapen in een hostel. Maar waar kan ik nou zien wat er precies te doen is?
Wil van tevoren wel weten of het de moeite waard is om erheen te gaan en moet natuurlijk overtuigingsmateriaal hebben, om de anderen zover te krijgen dat ze meegaan ;)

Ikzelf zie het namelijk wel zitten. Bus regelen, hostel erbij boeken en gaan..!

Vrijwel iedereen die mee zou gaan, is in de leeftijd van tussen de 20 en de 30.

Housefeestjes vallen in de smaak! En verder een goed, gezellig cafeetje/bar/discotheekje met leuke dance/house muziek waar een groep van ±20 jonge feestbeesten zich kan vermaken. Waar geen of weinig entreegeld betaald moet worden.

Iemand ideetjes of ervaring met deze (toch wel overschatte) avond in Amsterdam?

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is voldoende te doen!

Maar je moet wel van te voren reserveren!
Zonder kaart kom je geen enkele bar of club binnen op oudjaars avond!

Het beste is om met je vrienden direkt te besluiten wat jullie willen en kijken of jullie nog entree kaarten kunnen kopen en onderdak kunnen regelen, anders wordt de keus erg beperkt of kun je het helemaal vergeten!