Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik bewegende foto,s in mijn youtube films krijgen als ik een video film maak?

muziek film maken met gif afbeeldingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
849

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik begrijp dat je gif-bestanden hebt, die je in een video wilt verwerken? Die bestanden moet je dan eerst omzetten in videobestanden. Dat kan b.v. met Image to Avi (gratis):
http://www.snapfiles.com/get/imagetoavi.html
Je kunt ook dit programma nemen:
http://www.freedownloadsplace.com/Products/5909/GIF-to-AVI-SWF-Converter
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is handig als je daar een programma voor gebruikt vaak zit er standaart op de computer windows live movie maker het is misschien niet het beste programma maar wel geschikt voor deze klus. heb je nog een vraag stel die dan maar geef me anders de link dan geef ik je 4x thumbs up
Gr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarvoor zal je eerst de gif (animatie) bestanden moeten omzetten=(converteren) naar bijvoorbeeld AVi,WM9,of een ander video bestand.Daarvoor is bijvoorbeeld het gratis software programma Format Factory geschikt.Of andere video bewerkings programma,s.Gewoon dus gif importeren (mogen ook meerdere zijn )en deze converteren(omzetten naar) een video bestand als wm 9,avi enzovoort.Deze video bestanden kun je met video bewerkings programma,s op de plaats zetten waar jij het wilt.
groet

Toegevoegd na 5 uur:
Heb een fout gemaakt sorry is niet mogelijk met format factory. Enige waar ik nu zo snel op kom is dit te doen door screen capture software te gebruiken.Dus de gif animatie op je desktop of in je browser laten afspelen en door middel van de screen capture software opnemen in video bestand. Doe een link erbij voor gratis camstudio zou moeten lukken,groet zie 2e link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Volgens mij werkt Format Factory niet om gif-bestanden te converteren. Het lukt mij in elk geval niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk heb mijn antwoord aangepast,sorry

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding