Wanneer en op welke zender komt dat nieuwe programma met die taxi?

Ik dacht op discovery maar ik vind het niet. Het gaat over een taxi waar je geld kan winnen dmv het juist beantwoorden van vragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Cash Cab is elke werkdag op Discovery Channel te zien vanaf 16:45.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is overigens geen nieuw programma op de Nederlandse televisie, in 2006 was de Nederlandse variant te zien op BNN. Door tegenvallende kijkcijfers is het programma echter gestopt, en nu wordt de Amerikaanse versie uitgezonden op Discovery Channel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!