Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het beste mijn vuurwerk kopen?

ik woon in almere stad vlakbij het station en centrum en ik wou graag weten of iemand een winkel kent die vuurwerk verkoopt. het liefst ergens in almere.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
948

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Meestal krijg je toch van die foldertjes in je brievenbus.

Vaak bij fietsenwinkels en dergelijke.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door het jaar kan dat alleen in belgie. En er zijn in jou omgeving vast wel "mannetjes"
Die dit verkopen, maar dit is vaak niet werken of gevaarlijk vuurwerk. Meestal ontploft dit in je hand, of te hard enz. Sterretjes en andere lichte dingen verkopen ze gewoon op de kermis, bij de intertoys enz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan wanneer (in december kan het gewoon in Nederland) en wat (voor potjes en ander klein knalvurwerk kan je het beste naar de Halfords gaan, heel goedkoop. Voor echt siervuurwerk zou ik dat niet zo snel doen, hoewel dat ook kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan liggen er bij jou in de buurt 2 "vuurwerkwinkels":

De vuurwerkwinkel
Vlaardingenstraat 10

Dat is op nog geen 900 meter van het station.

Halfords
Stadhuisstraat 3

Die ligt op een kleine 400 meter vanaf het station.

Beide zaken hebben over het algemeen wel een aardig aanbod maar naar mijn mening heeft "De vuurwerkwinkel" over het algemeen een mooier assortiment.

Voor zwaarder vuurwerk zou je inderdaad in het buitenland moeten zijn (België, maar eigenlijk Polen) maar dat was je vraag niet, geloof ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding