Waar kan ik het beste mijn vuurwerk kopen?

ik woon in almere stad vlakbij het station en centrum en ik wou graag weten of iemand een winkel kent die vuurwerk verkoopt. het liefst ergens in almere.

Weet jij het antwoord?

/2500

Meestal krijg je toch van die foldertjes in je brievenbus. Vaak bij fietsenwinkels en dergelijke.

Door het jaar kan dat alleen in belgie. En er zijn in jou omgeving vast wel "mannetjes" Die dit verkopen, maar dit is vaak niet werken of gevaarlijk vuurwerk. Meestal ontploft dit in je hand, of te hard enz. Sterretjes en andere lichte dingen verkopen ze gewoon op de kermis, bij de intertoys enz

Het ligt eraan wanneer (in december kan het gewoon in Nederland) en wat (voor potjes en ander klein knalvurwerk kan je het beste naar de Halfords gaan, heel goedkoop. Voor echt siervuurwerk zou ik dat niet zo snel doen, hoewel dat ook kan.

Dan liggen er bij jou in de buurt 2 "vuurwerkwinkels": De vuurwerkwinkel Vlaardingenstraat 10 Dat is op nog geen 900 meter van het station. Halfords Stadhuisstraat 3 Die ligt op een kleine 400 meter vanaf het station. Beide zaken hebben over het algemeen wel een aardig aanbod maar naar mijn mening heeft "De vuurwerkwinkel" over het algemeen een mooier assortiment. Voor zwaarder vuurwerk zou je inderdaad in het buitenland moeten zijn (België, maar eigenlijk Polen) maar dat was je vraag niet, geloof ik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100