Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben opzoek naar een goede (gratis het liefst) song mixer, (bewerker) weet iemand een goede?

Bedoel dus eentje waar ik liedjes mee kan bewerken etc. Het liefst gratis.. Op internet staan er zoveel.. maar ik wil er 1 zonder virus. Ik durf dat risico niet te nemen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Virtual DJ is een goede... je hebt hem 20 dagen gratis, daarna moet je gaan betalen maar dit kun je natuurlijk omzeilen... :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het anwoord hierboven is handig, maar als je echt slim bent downlowd je (ook van automix) vitualdj home edition!
Die is gratis en heeft geen limiet qua tijd ofzo.
Het enige verschil is dat niet alle mogelijkheden beschickbaar zijn, maar het is goed genoeg om mee te beginnen.
Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En zit hier een virus in ofzo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het is gwn van het zelfde bedrijf als de betaalde versie!
De betaalde is voor dj's enzo, die er externe geluidskaarten en mixers mee gaan aansturen.
De home versie(gratis) kan dat niet aansturen, alleen wat je in een normale pc zou vinden.
Dat is het enige grote verschil, op de prijs na!
voor gewone liedjes, zou je Audacity kunnen proberen. Heel erg simpel programma. Maar als het niet is wat je zoekt zou ik idd Virtual DJ downloaden.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En zit hier een virus in ofzo?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing