Ik zoek een aflevering van house md.

-Het gaat erover dat house een pacient heeft die een priester iets is.
- Hij denkt dat hij een heilige is.
- Hij "geneest"een kanker pacient.
- House gaat pokeren met Wilson.

Deze aflevering was dinsdag 13 oktober op rtl 5.
Maar het vervelende van rtl 5 is dat ze random een aflevering kiezen.

Ik weet dus niet hoe deze aflevering heet, of van welk seizoen. Kan iemand mij hier aan helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Is dit hem?

Season 2, Episode 19: House vs. God
Original Air Date—25 April 2006
House takes on a teenage faith healer, Wilson desperately wants into a poker game, and tensions escalate between Cameron and Foreman.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk even op de website van RTL daar kun je de gemiste uitzendingen ook bekijken.