Welk boek heb je NIET uitgelezen en waarom niet?

In het kader van een project dat door mijn buurmeisje wordt gedaan en waar ze mijn hulp bij vraagt...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Hoe u ook miljonair wordt.

Halverwege had ik nog steeds geen 5 ton!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Een strip boek van Spiderman, omdat ik hem alleen las in de wachtkamer van de tandarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een boek van john irving.
ik had eerst " de regels van het ciderhuis" gelezen, en dat vond ik een boeiend boek.
daarna begonnen aan " een zoon van het circus", maar op de een of andere manier kon ik me hier niet op concentreren.
het is een enorme pil, ben op 1/3 blijven steken.
14 jaar geleden
Krijg nou tieten van Claudia de Breij.

Wat een ongelooflijk stom boek, over de top "wij vrouwen" gehalte....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit een of ander boek gekregen dat zich afspeelde in het jaar 2013. Het was toen 1995 ik dacht toen: Ik wacht wel tot 2014 voor ik hem lees, dat is vroeg genoeg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"De Weduwnaar" van Kluun. Omdat dat boek na het lezen van "Komt een vrouw bij de dokter" mij eigenlijk niet boeide.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De slinger van Foucault, staat nog wel op mijn lijstje om uit te lezen ooit, maar vond het toen iets te veel van het goede.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gödel Esher Bach van Hofstadter.
Dik lijvig slap gelul boek dat mij al na een halve pagina lezen in slaap doet vallen. Die dikke rug staat echter wel heel intellectueel in de boekenkast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alaska van James A. Michener. Ik ben heel erg geïnteresseerd in Alaska en de Inuït, en heb al heel wat boeken over de Klondike en de goldrush verslonden. Maar hier kwam ik niet doorheen - het is een opsomming vol citaten, zonder verhaal (of dat komt misschien pas na een x aantal hoofdstukken?) - het staat nog wel in de boekenkast voor 'ooit' - als de geraniums bloeien en de schommelstoel wordt aangeschaft.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de waarschuwing nieuwsgierig. Ik heb pas ook met een boek van Michener in de handen gestaan (ik geloof ook dat het Alaska was).. Ben blij dat ik het niet gehaald heb.
De vriendschap van Connie Palmen.
Gatverdamme!
En maar zeuren over een menstruatie, blaaaah get a life!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Au pair, van W.F. Hermans. En dan puur vanwege de hoofdpersoon. Wat een tenenkrommend dom, naief en bangelijk wicht! Ik heb niet vaak moeite om me in te leven in een personage, maar hier had ik echt geen geduld voor. In plaats van me in te leven, zat ik me alleen maar groen en geel te ergeren.

En dat terwijl ik andere boeken van Hermans wél met plezier heb gelezen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
narnia 3 (het paard en de jongen). het was gewoon een heel ander boek als de andere narnia boeken. en dus minder leuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Smilla's gevoel voor sneeuw" van Peter Hoeg. Ik wachtte iedere pagina af of het verhaal een beetje op gang zou komen. Na de helft van het boek te hebben gelezen, heb ik het na een paar maanden terug gezet in de kast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn haar is lang van Herman Brusselmans
Deze schrijver komt vaak bij de wereld draaid door. Kan er erg mee lachen en heb daarom ook het boek gekocht. Maar helaas. Het hele boek is vreselijk humorloos sexistisch. Verveelt op ten duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lot van de familie Meijer/Charles Lewinsky. Een heel dik boek, best leuk geschreven, maar teveel personages die zich over verschillende generaties uitstrekken. Ik kon het niet meer volgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knielen op een bed violen geschreven door Jan Siebelink.
Het is een heel mooi en goed geschreven boek maar ik raakte er zo verschrikkelijk gedeprimeerd door, ik kreeg zo`n naar beklemmend gevoel tijdens het lezen dat ik het boek niet uitgelezen heb.
Misschien dat ik het over een hele tijd nog eens ga lezen en dan probeer om me wat minder in te leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt een vrouw bij de dokter van KLUUN

niet uitgelezen
werd er gewoon beroerd van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De stam van de Holebeer, irritant dik boek, zere vingers kreeg ik er van. Steeds moest ik weer terug lezen om te kijken wie dat ook al weer was en al die moeilijke namen, die ik in stukjes moest hakken, maakten mij ook niet echt blij.
The secret, als ik alles had gewenst en gedacht wat er in staat was ik nu miljardair en woonden ik op een prachtig eiland in het aller-allermooiste huis..kwats :-p