Waar kun je auditie doen voor een musical? Of waar vind je oproepen?

Ik ben 14 jaar en zou graag een keer een auditie willen doen voor een musical. Als ik kinderen of jongeren in een musical zie denk ik altijd: DAt zou ik ook wel willen.
Nu zit ik een beetje te zoeken maar vind niet echt iets.. Hoe weten die mensen waneer er een auditie is? En waarvoor zijn er op dit moment audities voor musicals aan de gang?
Ik heb toneel, dans en zang ervaring en zou het dus graag een keer proberen. Maar dan niet bij zo'n toneel gezelschap maar echt bij een grote nederlandse musical.
Net als dat er een paar jaar geleden open audities voor de musical 'Annie' waren..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

een paar tips:
- probeer zoveel mogelijk op internet te zoeken naar audities met bijv. de zoekwoorden "auditie musical 14" of "meisje musical gezocht". vaak staan de beste linken op de eerste en tweede pagina van google.
- schrijf je ook in bij casting bureaus. www.marthamojet.nl is een site voor kindercasting waar je je gratis in kan schrijven. ik ken al iemand die daarmee in een film heeft gespeeld maar het is ook voor musicals. de kans is klein dat jij eruit wordt gepikt maar wel groter dan als je niks doet.
- en ook als je alleen een kleine rol kan krijgen doe dat dan ook. als mensen daar zien dat je talent hebt bieden ze je steeds grotere rollen aan.

hopelijk heb je iets aan mij tips
suc6