Gratis download site voor liedjes i-pod.

Weet iemand een site waar je gratis liedjes af kan halen voor op je i-pod? Ik heb er nu cd op overgezet maar ik wil natuurlijk ook die leuke nieuwe liedjes...

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zag later pas dat deze vraag er al was, mijn excuses daarvoor.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Op een website als http://www.jamendo.com/ kan je heel veel goede , legale muziek downloaden. De artiesten daar vinden het JUIST leuk als je naar hun muziek luistert, gratis en voor niets. Artiesten die dus alle steun verdienen en beseffen dat het steenrijk worden van het verkopen van muziek verleden tijd is, maar dat ze hun geld moeten verdienen met optredens...

Op een website als thepiratebay.com kan je (tegen de zin in van Brein) de overige artiesten vinden. Downloaden is daar strikt gezien nog steeds legaal, uploaden niet. De meeste muziek daar is zonder toestemming van de artiesten geplaatst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk eens op bearshere
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind zo'n beetje alles: http://www.mp3z.nl/