zijn er datingsites voor onder de 18?

ik ben 14 jaar en wil met meisjes chatten.

Toegevoegd na 23 uur:
ik heb 1 gevonden. puberdating. tyvm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is ongeveer de helft pedofiel...
Rieneke1
12 jaar geleden
ik mag hopen van niet.
het is internet, voor hetzelfde geld heb je contact met een geile viespeuk.

Het beste antwoord

Pas hier mee op hoor halveneuro. Blijf lekker op hyves of Facebook. En als je met andere meisjes wil chatten zou ik niet op een datingsite gaan zitten, maar zoek een forum met andere meisjes die dezelfde hobby's ofzo hebben, bv, paarden, films of uitgaan. Wees altijd voorzichtig!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat denk ik niet want hiervoor moet je 18 zijn als het goed is.
Er zullen wel vriendensite's zijn voor jouw leeftijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Datingsites onder de 18 zijn er niet. Wel heb je fora en chatrooms.
Ik raad je trouwens niet aan om dat via internet te doen. Je weet nooit wie je voor je hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen maar wilt mailen of chatten, raad ik je aan op penvrienden.nl te gaan.

Toegevoegd na 42 seconden:
Het is dan wel geen datingsite, maar je kunt er wel mensen ontmoeten. ;)