Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een filmpje op YouTube plaatsen, maar hij is te groot en delen lukt niet, wat moet ik doen?

Het is een Matroska Video File, en ik heb Sony Vegas Pro 9. Ik heb die file geprobeerd in Sony Vegas te openen, maar dat pakt die niet. Ik heb het ook geprobeerd in Windows Live Movie Maker, maar daar kan je hem niet splitsen, en daar snap ik niet veel van.

Ik wil het op YouTube plaatsen in 2 verschillende filmpjes, maar hoe doe ik dat dan, want Sony Vegas pakt het niet, en Windows Movie Maker snap ik niet.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik bedoel dat die te groot is qua duur. Hij mag maximaal 15 minuten, en die van mij duurt 23 minuten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ik leg het je uit voor in in Windows Movie Maker (WMM). Dit is relatief gemakkelijk.

Stap 1: splits de video
Dit doe je door de video de importeren in WMM. (CTRL + I)

Daarna klik je op de video in de tijdlijn en klik je op (CTRL + L). Je hebt nu twee video's de andere video knip je, en plak je naar een nieuw project.

Daarna sla je ze beiden op. Via (CTRL + P)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeet al die beroemde programma's, video's hakken doe je gewoon met:

http://www.doeasier.org/splitter/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het werkt niet bij mijn video file, dan zegt die dat het formaat niet klopt ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet het formaat dan even omzetten naar avi of wmv
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing