Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ligt het aan mij, of gaan er steeds Vaker jongere kinderen naar de kermis toe?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je overdag of tot een gat in de avond? Toen ik klein was, ging ik vanaf ongeveer 11 jaar ook in m'n eentje of met vrienden naar de kermis. En met m'n ouders al veel jonger.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Valt mij ook op dat er steeds meer jongere kinderen in het uitgaansgebied hier te zien zijn en idd ook op de kermis, als die er is.

Kennelijk begint men tegenwoordig met bijna alles op jongere leeftijd.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Natuurlijk gaan er veel jonge kinderen naar de kermis, de draaimolen, de vliegtuigjes en eendjes vissen zijn er speciaal voor deze doelgroep. Alleen denk ik niet dat er meer jonge kinderen naar de kermis gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat we zelf steeds ouder worden! Toen wij 14 waren, vonden we onszelf al heel wat, maar feitelijk waren we nog gewoon broekies...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing