Hoe zingen wij beter?

Hebben jullie tips of oefeningen om onze stemmen te verbeteren, we willen binnenkort op theater gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dit is een goeie site:
www.sochicken.nl/leven/leren_zingen_in_11_stappen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet schreeuwen en niet al teveel hoesten. Je hebt kruidenthee voor een zachte keel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt tips wilt zou ik als ik jullie was op zangles gaan. Bij zingen is het in ieder geval belangrijk dat je goed vanuit je buik zingt. Probeer ook voor het zingen je stembanden op te rekken door je lippen slap te hangen en vervolgens als een paard uit te blazen + van laag naar hoog te 'neuriën'. ( hopelijk snappen jullie het, beetje lastig uit te leggen. Wel een erg goeie oefening )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook vanuit je borst en je hoofd(kopstem) zingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar voor iemand die niks van zingen weet, buik, borst en kop.