Word je haar beschadigd door steiltang ? En wat moet je ervoor in je haar smeren voordat je begint met steilen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja je haar wordt zeker beschadigd. Bij de kruidvat en de etos heb je een heleboel producten die beschermen tegen de hitte, bijvoorbeeld mousse (alleen zorgt dat volgensmij voor volume en dat wil je juist niet als je je haar steilt.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je verbrandt je haar als het ware. Je kunt bij drigisten een spray kopen die je vooraf in je haar kunt spuiten. Dit creeert een beschermend omhulsel om je haren. Dit omhulsel brand je vervolgens weg ipv je haar. Het is dacht ik van l'oreal en zit in een zwart flesje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is natuurlijk om het niet te stylen, maar weet dat het vaak onmogelijk is ( heb 50% van de week een bad hair day!) maar hè beste is om een serum te gebruiken dit maakt het haar wat vetter dus alleen in de punten smeren!!! Je creëert hiermee een beschermlaag! De serum van khur is erg fijn deZe is lekker dik en goed smeerbaar! Hoop dat je er iets Aan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik heb gedaan (en waardoor ik geen krultang meer nodig heb) is mijn haar laten groeien, waardoor het sowieso al minder snel krult. Als ik onder douche vandaan stap en ik kam mijn haar als het nat is, dan blijft het de rest van de dag stijl.
ik weet niet of dit een waardevolle tip is, want misschien heb jij van jezelf een dik bos krullen.die gewoon weer opkrult zodra het droog is.