Wat zijn de succesfactoren van een geslaagd vrijgezellenfeest?

Binnen mijn massagepraktijk wil ik een nieuw arrangement gaan samenstellen voor op een vrijgezellenfeest. Ik heb hier wel een aantal ideeën in en over. Maar welke elementen zorgen voor een succesvol vrijgezellenfeest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij is het belangrijk dat de groep een "groepsgevoel" krijgt, dus echt samen iets doen of meemaken EN dat er veel gelachen kan worden.

Dat zijn succesfactoren en de invulling kan dus per soort feestgangers heel anders zijn.

Een zet stoere kerels wil mogelijk een bierdrinkwedstrijd en een striptease.

Een set wat oudere dames van kantoor ligt mogelijk in een deuk als ze voor het eerst (met enige angst) een karaoke voorstelling moeten geven.

(even wat overdreven voorbeelden om het duidelijk te maken)

Er is natuurlijk niet één bezigheid die voor iedereen leuk is vandaar dat ik de succesfactoren algemener houdt

Toegevoegd na 1 uur:
Zo alles overwegend (ook de reacties) denk ik eigenlijk dat het een heel gewaagd concept is voor een massagepraktijk. Zoals je ziet heeft vrijwel niemand een idee wat daar precies gebeurt (en wat niet).

Als je de vrijgezellen party aanbied aan een breed publiek (dus geen mensen die al klant zijn en WEL weten wat bij jullie diensten hoort), loop je ben ik bang toch wel een risico dat er volk komt dat teleurgesteld wordt omdat je andere dingen verwachten dan je gaat aanbieden.

Maar ik blijf erbij dat succesfactoren humor en samenhang zijn.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 'striptease' haal je het hele imago van een massagesalon onderuit. Tenzij het natuurlijk een seksmassagesalon betreft, maar dat geloof ik niet in dit geval.
amigo
12 jaar geleden
stoere kerels gaan ook niet naar een massagesalon het was ter illustratie bedoeld, om mijn succesfactoren te verduidelijken (een beetje extreem gesteld) Blijkbaar is het niet zo slim gekozen (was ik eigenlijk ook al bang voor). excuses dan ander voorbeeld set stoere kerels gaan armworstelen en verschillende biertjes uitproberen

Andere antwoorden (3)

Een hapje en een drankje doen het natuurlijk altijd goed.
Of in ieder geval binnen het arrangement. Misschien kun je wat leuks afspreken met een restaurant in de buurt?
Voor de dames is na de massage een make-upje en een gezichtsbehandeling wel lekker, dus een samenwerking met een schoonheidsspecialiste?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Strippers doen het altijd goed...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso er een klein beetje een persoonlijk tintje aan proberen toe te voegen en iets mafs doen met de toekomstige bruid (ik ga even uit van een vrouw die met vriendinnen er naar toe gaat). Geef haar bijvoorbeeld als enige een gezichtsmaskertje met een felle kleur (of chocola, ook altijd goed).
Zorg voor een ontspannen achtergrondmuziekje en vraag van tevoren aan degene die de vrijgezellenavond organiseert wat de favoriete muziek van de toekomstige bruid is.. gooi dat er opeens op een onverwacht moment tussendoor (juist als het iets is dat totáál niet bij ontspannen muziek hoort).
Neem jezelf als masseur niet TE serieus. De meiden zijn immers een avondje uit. Natuurlijk willen ze wel een goede professionele massage, maar grote kans dat ze al wat drankjes op hebben en lacherig zijn. Verwacht niet dat ze allemaal netjes doen wat je verwacht. Oh en maak zelf alleen grapjes als je ook echt grappig bent.
Zorg voor een drankje voor of achteraf, prosecco gaat er vast in, maar zorg er ook voor dat je in overleg met de organisator iets anders aan zou kunnen bieden als ze iets anders willen.