Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welk tijdschrift staat de data voor underground feesten in Berlijn?

Ik las ergens dat er een tijdschrift is in Berlijn waarin data en locaties staan van de underground feesten. Binnenkort ga ik met vrienden naar Berlijn dus ik vroeg me af, heeft iemand een idee hoe dit tijdschrift heet en waar het te koop is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Lijkt me niet dat underground feesten in een boek staan, meestal moet je wat bekende hebben die bekend zijn in dat wereldje,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat Tip Berlin tijdschrift wordt bedoeld:

Start | Tip Berlin - [ Vertaal deze pagina ]
http://www.tip-berlin.de/ - In cacheVergelijkbaar
vor 1 Tag – TIP - das Stadtmagazin für Berlin. Hier finden Sie Events und Locations, Kino und Konzerte in der Hauptstadt.
Kleinanzeigen & Partnersuche
Kino & Film
Musik & Party
Kultur & Freizeit Essen & Trinken
Kontakt
Fisch sucht Fahrrad
Tip Ausgabe 15/2011
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar kroegen in
Bijvoorbeeld prenzlauer berg en vraag het daar aan de mensen die er werken en wonen. Die weten het wel. In tijdschriften staan alleen de legale clubs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing