Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil spotify op me iPhone maar ik moet betalen?

Ik moet meteen inloggen als ik de app open. Dus ik probeerde een account te maken op de website maar ik moet betalen? Het kon toch ook gratis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Yep, je hebt 3 varianten.
De goedkoopste. Kan je 20 uur gratis luisteren. Tussen de nummers door zal je dan zo nu en dan reclame horen.
De middelste variant kost 5 euro per maand. Hierbij heb je geen reclames meer en kan je onbeperkt luisteren.
De duurste variant kost 10 euro per maand. Hiermee kan je ook op je iPhone luisteren. Ook kan je offline playlists maken. Deze kan je dus luisteren als je geen internet heb. Wel gaat dit natuurlijk van je schijfruimte af. Ik heb de duurste variant en het is elke cent waard als je het aan mij vraagt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing