wat moet ik doen als de key van sims 3 het niet doet?

ik heb sims 3 gedownload en er zit een keyprogramma bij, maar als ik de key invoer installeert ie hem wel gewoon, maar bij het opstarten staat er: geen goede key.
wat kan ik hier aan doen? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop hem gewoon.
Kimath
12 jaar geleden
Foei foei, illegaal ;)
Mogen wij helaas niet bij helpen.

Het beste antwoord

Ik ga er vanuit dat je deze niet gekocht maar gedownload hebt van het internet? Je kan een andere downloaden mét een geldige key of anders gewoon kopen in de winkel wat ik persoonlijk liever had gedaan :-)

Heb je altijd een goed werkend spel zonder fouten en kans op vastslaan. En daarbij heb je nog je garantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bij een winkel kopen is vaak veel beter. Als je het download, heb je 9 van de 10 keer dingen die niet kloppen en waar je super lang mee bezig bent.

Andere antwoorden (1)

Je zal de verkoper moeten benaderen. Uiteraard, als je het gedownload hebt.. Dan moet je gewoon de key kopen.