Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb een een bankspel wat toen der tijd uit de handel is genomen omdat het verboden was deze in de handel te brengen.Mag ik dit wel te koop aanbieden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
638

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als iets uit de handel wordt genomen, betekent dat helemaal niet dat jij het niet te koop mag aanbieden. De handel via de officiele kanalen is dan verboden, waarschijnlijk door de rechter. Het spel zal mogelijk illegaal zijn, maar dat betekent natuurlijk niet dat het bezit ook illegaal is, en daarom mag je het best te koop aanbieden.

Soms wordt een boek of tijdschrift ook uit de handel genomen, b.v. na een kort geding. Als je dat boek of tijdschrift al had gekocht, en in jouw geval het spel, dan kan dat zelfs lucratief zijn. Want je hebt iets, dat schaars is, omdat de mogelijkheid om het nog te kopen is vervallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik vermoed van wel verkoop het dan bij je tuis op je parking of op een open plekje . ik hoop dat ik je kon helpen:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo Lang het niet onder de wapen wet valt lijkt het me geen probleem of gevaarlijke stoffen verspreid :) het kan misschien juist extra opbrengen .succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding