Wat zijn dingen op profiel foto's waarom mensen die foto respect geven?

Ik vroeg me dat af omdat je op Hyves vaak foto's ziet en dan denk je van 'he?!', hoe kan die nou bijna duizend keer respect enz. hebben.
Tuurlijk is het veel dat ze bij hun foto zetten r en r back, maar nog.
Kortom wat maakt een foto dat die veel respect krijgt van mensen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je krijgt vaak "respect" van je vrienden. en omdat je r&r = back enz zet. maar die mensen zitten ook vaak op msn te bedelen. dan sturen ze je die link waar die foto op staat, en zeggen ze mag ik respect. of kan je ff respect geven.
ik krijg dagelijks minimaal 2 van die links gestuurd van die bedelaars :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vriendenkring. Als ik Hyves heb, krijg ik sowieso respect van mijn vrienden. Ik denk dat er verder niets is dat de hoeveelheid respect beïnvloedt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrienden inderdaad, of ze zetten hun foto op een speciale hyve. Als je op die hyve je foto plaatst, krijg je respects en de bedoeling is dan dat je hen ook weer respect teruggeeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms sturen ze mailtjes naar alle leden van alle hyves waarvan ze lid zijn: 'joo ik heb een weddenschap, ik moet 1000 respect krijgen dan gaat een vriend van me kaal. Je krijgt back!'
Dan respecteren er veel mensen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn mensen die de hun link van de foto op sites zetten waar veel mensen ze zien, of de foto's zijn op de homepage gezet waardoor ze veel aandacht krijgen.