Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als mijn ipod is opgeladen en ik klik op iets dan valt hij weer uit en zegt dat hij dat hij weer leeg is weet iemand wat ik moet doen?

Toegevoegd na 19 minuten:
Het is een ipod touch

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doe ik nu al 3 dagen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Heb je al eens een reset geprobeerd? Hou de Aan/Uitknop en de Homeknop tegelijk ingedrukt totdat het Apple logo in je scherm verschijnt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Batterij is kapot
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je nog garantie?
Ga terug naar de winkel waar je de iPod hebt gekocht, het lijkt mij dat de accu kapot is.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ik denk ook dat je batterij kapot is. Deze kun je door Apple laten repareren of je kunt het zelf proberen.

Hierbij een link naar ifixit die je misschien kunt gebruiken als je hem zelf wilt repareren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe oud is de ipod? En als je nergens op klikt blijft hij het dan wel doen?? Maar herstel de ipod maar eens dat doet wonderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je en hoe moet dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps sorry voor die zinnen.. Je moet hem herstellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoe moet dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij js opgeladen dan doet hij het want dan moet ik ontgrendelen maar als ik ontgrendel dan gaat hij uit en dan zegt hij dat hij geen stroom heeft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je ipod herstellen via itunes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke ik zal kijken
Volgens mij ook de batterij. Je zou dit kunnen testen door de batterij van iemand die dezelfde hft erin te doen. Dan weet je meteen wat het is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing