wanneer kan je zeggen dat je piano kan spelen?

als je een paar liedjes kan spelen vind ik niet dat je jezelf al een pianist kan noemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Ik kan walk spelen na al die jaren:p jammer dat ik mij geen pianist meer kan noemen :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk kan je je geen pianist noemen

Antwoorden (3)

Tja, dat hangt er maar vanaf hoe hoog je de lat wilt leggen. Als je in staat bent om zonder haperingen "Für Elise" te spelen, dan denk ik dat je wel een pianist genoemd kunt worden. En dan bedoel ik het gehele muziekstuk, niet alleen de bekende eerste regels!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik speel met gemak Piano Concerto No. 1 van Tchaikovsky, kan ik dan ook piano spelen...........?
Ik kon een beetje gitaar spelen, werd gevraagd in een bandje te spelen, werd gitarist genoemd, maar dacht en denk er zelf nog steeds anders over. Dat is iets wat je zelf moet beoordelen, pas als jij denkt dat je de naam waardig bent. Je kan in ieder geval zeggen; 'ik kan een beetje piano spelen'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zelf liedjes kan maken dat iemand anders niet gemaakt heb, dus tonen goed kunt combineren.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vind ik een componist