Ik wil graag het spel L.A Noire kopen voor de PS3. maar ik heb gehoord dat het spel crasht bij (!)sommige(!) PS3's. wat moet ik doen?

Als hij crasht. dan crasht de hele PS3 ook.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gokje wagen he. Ik denk dat Sony hier wel een regeling voor heeft als dat echt gebeurt door het spel.

Antwoorden (4)

Gebeurd alleen bij de oudere modellen van een PS3. Bij een Slim komt dit totaal NIET voor. Maar het probleem is vast wel weer verholpen door wat patches.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spel kopen en gewoon opnieuw opstarten als het fout gaat. De kans dat hij het echt helemaal begeeft is klein. Of het spel niet kopen als je het niet durft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doordat het spel zo groot is, zou het mogelijk kunnen zijn dat je PlayStation vast loopt. Dit is bij oudere EN nieuwere modellen. Ik heb zelf ook het spel voor mijn PlayStation, één keer een vastloper gehad maar verder gelukkig niets.

Stel dat jouw PlayStation crasht en hij niet meer aangaat, ligt het eraan of je garantie hebt. Zo niet, dan zul je een nieuwe moeten kopen of hem laten repareren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst is het onzeker of dit het aan het spel ligt of niet. Er wordt nog altijd onderzocht wat de oorzaken zijn van de meldingen van crashes.

Ten tweede komt dit maar bij een heel klein aantal PS3's voor. Verreweg de meeste mensen hebben er geen last van.

Ten derde: er werd gespeculeerd dat het zou liggen aan firmware nummer 3.61 van de PS3. Echter, dit bleek niet het geval te zijn. Bovendien zijn er inmiddels al enkele updates voor zowel L.A. noire als de PS3 uit, hier kan het dus niet aan liggen.

Conclusie: Als je het spel wilt kopen, gewoon doen. De kans is zeer klein dat dit probleem jou treft. En anders heeft Rockstar 7 tips die mogelijke problemen kunnen verhelpen (zie bron 1)