vraag over camera! zie beschrijving

ik heb net heel veel foto's gemaakt met mijn canon ixus 107 blue (ongeveer 150 foto's). de geheugenkaart die er in zit, is een SDHC kaart van 16GB. ik kwam erachter dat hij ze niet heeft opgeslagen. de camera zelf heeft geen intern geheugen, dus daar kunnen ze ook niet opstaan. als ik meerdere foto's maak, staat alleen de laatste er op. als ik hem dan uitzet en weer aanzet, is ineens ook die laatste weg. iemand enig idee waar ze staan en hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is raar maar wellicht staan de foto verborgen opgeslagen ?
bekijk je ze in de camera zelf "?
of op de pc ?
kijk anders even naar de instellingen en reset die eventueel.
Bovendien ik vraag me af of een sdhc kaart van 16gig wel wordt gelezen ? kreeg je deze bij de camera of los gekocht wellicht is deze te groot verkeerde formaat
heb je wellicht ook een andere kleinere sd kaartje ? in andere camera probeer met die dan eens wat fotos te nemen ?
staat het sleuf-je misschien op beveiliging
denk het eigenlijk niet aangezien je dat een melding zou moeten krijgen dat de foto niet wil opslaan
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ze bekeken op mijn camera en op mijn laptop. ik heb het geheugenkaartje in mijn laptop gedaan en heb mijn camera ook nog aangesloten via USB. er staan al 400 foto's op en daar is het wel goed mee gegaan.
capthavoc
12 jaar geleden
kan je de fotos naar je pc kopieren en het sdhd kaartje daarna formateren in je toestel en probeer het dan nog eens ? om nieuwe foto,s te maken
misschien is er toch een foutje op je sdkaartje gekomen een nieuwe format wil wel eens helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik bendus wel al die foto's kwijt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet die foto's even veiligstellen in een directory(map) op je computer en dan die kaart pas formatteren.
capthavoc
12 jaar geleden
ik vrees inderdaad dat die 150 die jij bedoelt nooit zijn opgeslagen als ik het zo hoor