Wanneer krijg je een ''uitgestelde bankbetaling'' bij paypal?

Heeft dit te maken met dat er niet genoeg geld op mijn bank staat? En als dat zo is, stel ik ga morgen naar ABN amro en stort het geld dat ik nodig heb voor het ding dat ik gekocht heb op mijn bankrekening. Word de uitgestelde bankbetaling weggehaald? Dus dat het dan direct overgemaakt word en niet meer tot 10 juni hoef te wachten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Mogelijk is het precies andersom. Er staat niet genoeg geld op je paypal-rekening en wel genoeg op je bankrekening.

Dit staat op de paypal-site:

"Wat is een uitgestelde bankbetaling en hoe lang duurt het voordat de betaling is voltooid?

Via een uitgestelde bankbetaling kunt u geld van uw bankrekening naar de PayPal-rekening van een andere gebruiker overmaken. Een uitgestelde bankbetaling verschilt van een directe overboeking, omdat dit geen directe betaling is.

Zodra u de uitgestelde bankbetaling initieert, wordt het bedrag van uw bankrekening afgeschreven. De ontvanger ontvangt het geld na 4 tot 6 werkdagen.

Om de status of de verwachte clearingsdatum van de uitgestelde bankbetaling te controleren, volgt u onderstaande stappen:

Ga naar Geschiedenis > Zoek de betreffende betaling > Gegevens"

De uitleg die Paypal hier geeft vind ik niet echt heel duidelijk, maar misschien kom je er wel verder mee.

Als je meer wilt weten, mail dan even naar het helpcentre van PayPal. Mijn ervaring is, dat ze heel snel antwoorden (soms binnen een uur) , en er staat in de tekst van de antwoorden zelfs: "hartelijk dank dat u ons deze vraag stelt". ;-)