Ik ben gevallen met de fiets met een donkerblauwe spijkerbroek. Nu zit er een witte schuurplek op. Hoe krijg ik deze weer in de originele kleur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu is ze pas meer geld waard! (LOL)

Het beste antwoord

Bij de kruidvat, Etos en dergelijke winkels kun je verf kopen voor je kleren, ze hebben dit ook in jeans kleur. Je stopt de verf samen met wat zout in je wasmachine en je jeans worden tijdens de wasmachine mooi egaal gekleurd, tenminste dat is mijn ervaring. Het verf heette volgens mij Dylon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En kan de machine daarna meteen weer gebruikt worden of moet deze nog worden schoongewassen? Blijft de kleur niet achter in de trommel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daarna een wasje gedraaid met soortgelijke kleuren, maar nooit problemen ermee gehad, het blijf in ieder geval achter in de wasmachine, maar nog 1x na het verven je wasmachine leeg laten draaien kan nooit kwaad als je niet zeker ervan bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde zeggen het blijft in ieder geval NIET achter ;)

Andere antwoorden (2)

dat lukt niet meer... de laag is beschadigd
je zou wel met permanenten kleurstift blauw de plek kunnen kleuren.
je wast de stift er niet uit..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Etos dylon verf en zout kopen er is een mooie jeans bleu kleur, daarmee kun je spijkerbroek weer mooi volgens de gebruiksaanwijzing verven, succes!!