Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je van zulke "piepjes" maken bij house mix? Zie omschrijving!

ik heb Hercules DJ Control mp3. ik heb daarbij ook virtual DJ. maar hoe maak je dan van zulke "piepjes"?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Welke piepjes heb je het over? Iets te onduidelijke vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik begrijp welke piepjes je bedoeld! Maar dat kun je niet met virtual DJ doen! Toevallig kom ik net thuis van een boeking en heb ik ook House gedraaid! Maar zulke muziek moet je zelf maken! Om te beginnen heb je fruity loops, mooi programma waar je veel mee kan, dan kun je vervolgend doorgaan met Logic Pro, dat is echt voor als je vergevorderd bent. Met dit soort programma's kun je vanaf 0,0 tot 100 een liedje maken, lees op internet tutorials en zoek op house, of dutch house samples e.d. Daarmee kom je al een stukje verder om te beginnen! Denk niet dat je een programma binnen 2 weken onder de knie hebt, dit duurt jaren! Als je het lekker bij mixen wilt houden met Virtual DJ moet je gewoon op de juiste plaats de juiste nummers vinden, er zijn ontelbaar veel house liedjes met de piepjes die jij bedoeld! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
héél erg bedankt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is u Dj ? +
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik? Ja ik draai als DJ inderdaad! :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja jij :) in limburg ? Goh wel grappig om iemand uit de buurt hier te zien!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik woon nu 3 jaar niet meer in Limburg! Maar kwam uit Reuver :) eens een limburger alltijd een limburger he! Haha
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Yep dat klopt helemaal! En ons kent ons:)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing