Nee, zijn ze niet. Ze zijn vrienden. Ze hebben allebei andere achternamen. Klopt ze lijken wel een beetje op elkaar.

Simon Keizer (16 mei 1984[1]) kwam bij Nick Schilder (6 november 1983[2]) in de klas en ze begonnen met zingen. Het nummer Still searching schreef Simon speciaal voor zijn vader die, toen Simon 15 was, overleed aan maagkanker. Het duo werd bekend nadat ze veelvuldig te zien waren in de reallifesoap van hun vriend Jan Smit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, vrienden sinds de middelbare school.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ze zijn geen broers van elkaar want ze heten Nick Schilder en Simon Keizer. Maar iedereen in Volendam lijkt op mekaar :')