Waar krijg je een goedkopen arkoestische gitaar,?

Ik wil graag voor mijn verjaardag een gitaar maar hij moed niet zo duur zijn en wat is de gemidelde prijs eigenlijk voor een gitaar,? En kan ik beter nylon of ijzeren snaren nemen,? Ik heb nu zn mini speelgoed gitaartje maar ik wil me graag verder ontwikkelen,.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Is er een muziekschool? Misschien weten ze daar waar je een goede 2dehands kunt kopen.
Of een inruilexemplaar in een muziekwinkel
12 jaar geleden
Om te leren spelen kun je het beste een Spaanse gitaar met nylon snaren kopen. Nieuw zijn die vanaf E 100,- te koop (b.v van Hohner). Tweedehands zou ik niet op het internet kopen omdat je die zelf nog niet kunt beoordelen, bij een goede muziekhandel of -school soms gitaarleraar kan dat wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Aldi heeft vaak gehele pakketen met een gitaar standaard en tas. Voor €80.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op www.feedback.nl daar hebben ze denk ik wel een leuk gitaartje naar jou smaak en keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoe groot hij moet zijn, gwn zijn ze zo'n 75 euro en je kan ook ff op marktplaats kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet wat voor jou??
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-akoestisch/1000044233-gitaar-starterspakket-beginnersgitaar-martinez-mtc-80.html?return=eJwtikEKwjAQRe9SaJdpYsFFQpD2JkNbTUjSDpkpiuLdHdHde%2B9%2FsMa%2BotWOrBnOtqEV6hxcYEbb92nHdVMFamLMAExqy%2F3vojDg5ZG96RbyvLfDaNphyizwjChI14X%2BFb9VCxQZxu0oa42zaLqL3iIDVLGdouipQzy8btz7A22EMYk%3D&fta=eNotkVGSgyAQRO%2FCR74RDDBD5Qp7hdQwaNZas7GCSaxN5e6Ljn%2BPbqcZG0KP74IB1eM%2Bnp80FhULuhbVMp6aQy6n%2BYZNHGf8G6ZY%2BlzqaZpRx%2BuEv49rdx84%2FrzwMsxE93grA5rDND1Oes2pMRNdOhWHOlXQohrydoE1BpVNQBkCLxtQ162QvO1aAcdQgULjIS%2BNDbrz7JaGmHPvjQCDFnDmKOATL7kxANluAvtePmHXNxUgaavbTUmOxaIcJDgdj15AcxCrzyQQzDoVgN22BfV92gKZYd1dgPQOJm0QAGQv71pJ9ux3JXUg0LayqutBphxosVxg%2BVFntCS7Ws2uQFirbGqr822iXM5j93uZv9e2XTUA1ZWW8%2FoAtfOMxtqq1t7ppeLXjk8VCTW%2BP59%2F8iOk%2Fw%3D%3D&fta_ind=4&df=1