Zijn er ook grote knuffelbeesten te koop van de figuurtjes die Leendert Jan Vis tekent?

Een goede vriendin van me is zwanger. Ze is een groot fan van de tekeningen van Leendert Jan Vis (op de afbeelding hieronder de giraffen van Vis, maar hij heeft nog veel meer beesten op zijn repertoire).

Ik zou haar graag verrassen met een heel grote knuffel van één van de beesten. Ik kom echter niet verder dan van die kleine sleutelhangertjes.

Weet iemand of ze ook grote knuffels verkopen en zo ja waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://link.marktplaats.nl/444387653

Het beste antwoord

Bij V&D en marktplaats zag ik knuffels te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben uit de kleine kinderen,dus zoek er dan nooit op als ik iets nodig heb op bijv. Marktplaats. Deze beren staan er wel regelmatig te koop. Misschien gewoon eens opbellen of mailen naar "verkopers"die dit type knuffels te koop aanbieden en vragen,waar zij het hebben gekocht.

http://baby.marktplaza.nl/knuffeldieren/Leendert-Jan-Vis-knuffel-hanger-kleine-Bono-Beer-14912195.htm

Deze is aan de kleine kant ( 6 bij 16 cm) ,maar nadat ik op Afbeeldingen zocht in Google met de naam van deze geweldige tekenaar stonden er nog meer tussen.

Groet:Zoekertje