Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom gebruiken ze eigenlijk blacklight in discotheken ?

ik kreeg altijd het idee dat ik elke keer als ik erheen wilde maar nieuwe kleren te moeten kopen om niet die witte spikkels te zien voelde me erg opgelaten als dat zo was

12 jaar geleden
2.1K
capthavoc
12 jaar geleden
Het schijnt iets van doen te hebben met sommige kristallen in waspoeder
mijn trui was daar in gewassen maar dat witmiddel gloeit daarin op
Alleen kleren die zo rechtsreeks uit de winkel komen of die blijkbaar met wol of fijne was zonder bleekmiddel waren gewassen lichten niet zo op maar je kan begrijpen dat ik me even niet prettig voelde

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

zodat mensen minder snel coke of andere zaken snuiven. het staat zo stom als er per ongeluk een restje zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Blacklight maakt het wat spannender. Als je als dame een witte bloes draagt kun je er dwars doorheen de bh zien.
De kleuren worden feller en iedereen ziet er anders uit dan normaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die Capthavoc;

Ik dacht altijd dat het een verkoopstimulerende actie van Head & Shoulders was, maar het schijnt mensen in beweging te zetten, wat de dansvloer vol houdt houdt en de consumptieverkoop stimuleert. En misschien stiekem toch ook die van antiroosshampoo....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon: voor de sfeer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blacklight heeft ook een voordeel ( of nadeel ) je kunt je aders niet goed vinden voor als je een spuit wil zetten op het toilet oid
(Lees meer...)
Bronnen:
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding