Een app is al sinds gister aan het laden, ik kan hem ook niet verwijderen. Wat moet ik doen?

Ik wil m weg hebben.

Weet jij het antwoord?

/2500

Op pauze zetten (er op klikken en ff wachten) en dan weer starten. Werkt vaak wel.

Ervan uitgaande dat het om een app voor de iPhone gaat: zet je iPhone uit en weer aan (als dat niet lukt: uitzetten door tegelijkertijd de Home knop en de aan/uit knop ingedrukt te houden) en verwijder vervolgens de app.

Je iDevice rebooten.

resetten is de beste methode. Bij iphone is de methode al genoemd, voor windows/android/blackberry/symbian/anders is het vrijwel altijd mogelijk om de batterij eruit te trekken. Dan opnieuw aanzetten. Als de app zichzelf opstart bij het aanzetten van je telefoon dan is het een ander verhaal, maar dan moet je even aangeven welke telefoon je hebt en welke app het is, dan kunnen we je wel verder helpen.

Als je bedoelt dat de programma aan het downloaden is, dan moet je gewoon aansluiten op je computer en synchroniseren. Als je bedoelt dat je de programma opent en dat ie vastloopt, dan de antwoorden hierboven.

gewoon laten staan verwijderen luk toch niet heb zelf nog 1 pagina openstaan met apps die niet laden of doorladen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100