Weet iemand waar je de Alesis DM 10 Studio Kit (2011) live kunt testen in de winkel? Of waar die fysiek op voorraad is.

Ik ben van plan om een Alesis DM 10 Studio Kit (2011) te kopen, maar ik heb nog geen winkel (in de Randstad of omgeving) kunnen vinden waar hij fysiek in de winkel ligt. Alleen online te bestellen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Deze beweren, dat je kan komen luisteren en testen: E drumsets Alesis DM10 studio kit 2011 model ... Kom nu luisteren, testen en genieten, de nieuwe TD4 van Roland in ons Roland HighTec percussion centre ... http://www.busscherdrums.nl/shopfactory/contents/nl/d9.html - 168k - In cache - Gelijkwaardige pagina's Openingstijden online zijn we 24uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar ook via mail openingstijden van de drumhal, 310m2 drums, percussion, audio & licht Of bel voor een afspraak! Het is alleen niet in de Randstad ;-(

Bronnen:
google

Misschien bax-shop in zeeland even bellen? Die hebben 'm zo te zien, en die hebben mij altijd goed geholpen met producten uitproberen, al heb ik ze nog nooit gevraagd een drumstel voor me in elkaar te schroeven :D

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100