Weet iemand waar je de Alesis DM 10 Studio Kit (2011) live kunt testen in de winkel? Of waar die fysiek op voorraad is.

Ik ben van plan om een Alesis DM 10 Studio Kit (2011) te kopen, maar ik heb nog geen winkel (in de Randstad of omgeving) kunnen vinden waar hij fysiek in de winkel ligt. Alleen online te bestellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze beweren, dat je kan komen luisteren en testen:
E drumsets
Alesis DM10 studio kit 2011 model ... Kom nu luisteren, testen en genieten, de
nieuwe TD4 van Roland in ons Roland HighTec percussion centre ...
http://www.busscherdrums.nl/shopfactory/contents/nl/d9.html - 168k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Openingstijden
online zijn we 24uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar ook via mail
openingstijden van de drumhal, 310m2 drums, percussion, audio & licht
Of bel voor een afspraak!

Het is alleen niet in de Randstad ;-(
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien bax-shop in zeeland even bellen? Die hebben 'm zo te zien, en die hebben mij altijd goed geholpen met producten uitproberen, al heb ik ze nog nooit gevraagd een drumstel voor me in elkaar te schroeven :D