Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goed boek wat lijkt op de boeken van Stieg Larsson?

Mijn vader is bijna jarig en ik wil een boek voor hem kopen, Alleen ik weet niet wat hij leuk vind en als ik het aan hem vraag zegt ie dat ik hem niks hoef te geven.
Maar ik wil een boek kopen hij vond alle delen van Millenium erg leuk weet iemand zoiets? Of wat ook erg leuk is?

Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt voor alle antwoorden! Het is uiteindelijk de Sneeuwman geworden van Jo Nesbo!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik zag dat deze zelfde vraag ook al eens is gesteld op een Engels boekenforum.
Deze boeken zijn gelijksoortig:
- Boeken van Robert Goddard
- Boeken van Henning Mankell
- Boeken van Arnaldur Indridason
- 'De Sneeuwman', Jo Nesbo (Dit boek werd gezien als 'een nieuwe Stieg Larsson'
- 'The Devil's Star', Jo Nesbo
- 'Zonnestorm', Åsa Larsson
- Grijpstra en de Gier serie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Steenhouwer van Camilla Läckberg is ook steengoed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak als je bij bv bol.com af andere boekensites de titel van een boek intilt krijg je ook een lijstje: Personen die dit boek mooi vonden kochten ook dit boek.
Misschien kun je daar eens kijken
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Henning mankell is dan zeker aan te raden, hier zijn ook films van gemaakt, en mijn ouders zijn ook fan van stieg larsson maar dus ook van henning mankell
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook ik ben helemaal maf van Stieg Larsson en baal,dat er geen nieuwe boeken meer zullen verschijnen..dus ik ging zoeken naar iets soortgelijks. Gelukkig vond ik Jens Lapidus ,dé opvolger van Larsson genoemd en geheel terecht. Google maar eens op deze auteur en U zult overtuigd zijn. Superspanning gegarandeerd ! Stockholm trilogie..heerlijke serie...of Snel geld .

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zelf een leuk gedicht dat betrekking heeft op zijn "weer een jaar ouder" maken, op een stevig stuk wit karton ( kan je bij de Bruna od. winkel kopen.
Daarbij doe je een boekenbon, kan hij er zelf een boek voor uitzoeken. Ik weet niet of je creatief bent maar even googelen brengt je op heel veel gedichten sites.
Ik heb zelf eens een tegeltje beschilderd voor vaderdag, omdat hij altijd het geijkte krijgt. Ik had erop geschilderd;
" Is het eindelijk vaderdag, krijg je zo`n kuttegeltje"!
Het prijkt nu nog op de schoorsteen en iedereen moet het zien! Hij vond het geweldig!
Een vader (of moeder) doe je geen groter plezier dan iets te geven waar je persoonlijk mee bezig bent geweest.
Het boek zal op de plank verdwijnen maar het zelfgeschreven gedicht ( tekening of zo iets dergelijks) zal altijd bewaard blijven op een speciaal plekje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing