Op welke site kan ik 'auditie' doen voor een reclame spotje?

Ik wil graag in een reclame spotje gaan, kinderen in de categorie van 12 jaar? Welke site is betrouwbaar? En verdien ik hier ook een centje mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (1)

Je kan even kijken op casting.pagina.nl Daar staat een overzicht van allerlei castingbureaus. Ik heb zelf ooit ingeschreven gestaan bij sjouerman casting oid. Die was in ieder geval betrouwbaar. Zolang je niks hoeft te betalen voor een casting is het meestal wel betrouwbaar. Het verdient best goed. Ik heb wel eens een screening gedaan toen ik jouw leeftijd had. Dat ging om 3 reclamespotjes en daar zou ik toen volgens mij 2500 gulden voor krijgen ofzo. Succes!