Wanneer krimpt Mevrouw Theelepel eigenlijk?

wanneer krimpt ze in de tekenfilmserie? En wat deed dau lieve meisje nou uit de intro? Komt zij ook in de serie voor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! M'n vriend noemt me altijd vrouwtje theelepel en ik heb geen idee!! Ik ga je volgen!! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat meisje heet Wendy en is haar buurmeisje. Theelepel vrouwtje krimpt vanzelf op de meest ongelegen momenten en daar is dus niet van te voren een of andere aanleiding voor.

Antwoorden (1)

Dat meisje heet Wendy en is haar buurmeisje. Theelepel vrouwtje krimpt vanzelf op de meest ongelegen momenten en daar is dus niet van te voren een of andere aanleiding voor.
Ik gaf hem als reactie ipv antwoord, vandaar nog een keer hier :)